Info februar 2015

Fastelavnsstævne afholdt i Ramsø Hallen søndag d. 8 februar i samarbejde mellem håndbold, fodbold og gymnastik (GIFG). Over 60 børn deltog i sjove aktiviteter fra hver af de 3 afdelinger inden der blevet slået katten af tønden. Alt i alt 2 timers sjov og ballade med masser af bevægelse og idræt.

Generalforsamlingen står for døren, dagsorden og indkaldelse er lige på trapperne og vil blive annonceret i Heden og på opslagstavlen i Ramsø Hallen jf. vedtægterne.

Fredag d. 20 februar kl. 13 blev æresmedlem Knud Jensen bisat. Knud Jensen døde efter længere tids sygdom og blev 90 år gammel. Knud Jensen har bidraget til idrætslivet i Gadstrup og omegn igennem sit langevarige engagement i og omkring Gadstrup Idrætsforening. Knud Jensen vil på mange måder være savnet blandt borgerne i Gadstrup. Æret være hans minde.

Foråret står for døren, hvor mange af afdelingerne forbereder sig på opvisninger, udendørssæsonen, ture og konkurrencer. God vind og held og lykke til alle afdelinger i den i gang værende/kommende sæson.