Sponsorer

Gadstrup Idrætsforening har følgende faste sponsorer, der sikrer penge til lokalsporten i Gadstrup. Vi takker dem for deres støtte og vil gerne markedsføre dem over for dig, der besøger hjemmesiden. Du kan også støtte Gadstrup-IF ved et OK-kort til benzin og diesel, der er tilknyttet foreningen. Se nederst på siden her.

Snoldelev Maleren: Snoldelev Maleren – din lokale maler i Roskilde og Køge
Snoldelev Maleren er altid lige i nærheden. Vi er dit lokale malerfirma i Snoldelev placeret i smørhullet mellem Roskilde og Køge.
Vi udfører mange maleropgaver i lokalområdet, men udfører også mange opgaver på resten af Sjælland. Vi maler for både private og firmaer, og ingen opgaver er for store eller for små.
Via et tæt samarbejdende med andre lokale håndværkere i Roskilde området, udfører vi også totalentrepriser.
Med mere end 26 års erfaring i alle former for malerarbejde kan vi helt sikkert løse dine opgaver til en konkurrencedygtig pris.
HBF: Henrik Blom Frederiksen, tømrer- og snedkervirksomhed.

Tømrer Snedkervirksomhed med mange års erfaring og eget maskinsnedkeri.

Vi kan udføre alle opgaver indenfor tømrer og snedkerfaget. På vores eget værksted fremstiller vi også special vinduer m.v.

Udover de mere almindelige opgaver som for eksempel:
Forsikringsskader
Om- og tilbygning
Tagrenovering
Køkkenrenovering
Totalentrepriser
Byggekoordinering

Vi udfører også special opgaver som for eksempel reparation af skibsdæk.

Viby Genbrug Søndergade 17, 4130 Viby Sjælland, tlf. nr. 46 14 10 44

• husk at støtte dem som støtter dig, dvs. har du ting og sager, tøj, bamser, legetøj eller andet der vil kunne genbruges så aflever det gerne til Viby Genbrug (og så kan det jo være at du finder noget “nyt” i butikken, som skal med hjem i stedet……..og derved er der dobbelt op på støtten og genbruget)
  • Klik her for at se yderligere info

Lions Ramsø

• Lions har igennem 40 år udøvet frivilligt arbejde i Ramsø og omegn.  Gadstrup IF er jævnlig modtager af støtte fra LIONS, som bidrager væsentlig til Ramsø foreninger generelt. Har du lyst til at være med til at præge oplevelserne i og omkring Lions organisationen, så se mere på deres hjemmeside ved at klikke på navnet i overskriften.
  • Lions ramsø, nøgent loook 2013.12 200x77

Dagli Brugsen Gadstrup

• støtter ofte op om stævner og aktiviteter i større eller mindre grad i og omkring Ramsøhallen og GIF’s afdelinger. Så står du lige og mangler mælk og rugbrød til næste dags aktiviteter så husk at handle i Dagli’ Brugsen.
  • DagliBrugsen Logo.preview
  • OK Benzin
  • Gadstrup-IF har dette sponsornummer, som skal tilknyttes kortet:  55 93 59  Et OK Benzinkort giver 1 måneds kredit på køb,det er rentefrit med et gebyr på 5,50 kr. pr. måned ved betaling via betalingsservice.”
  • Har du allerede et OK kort, men er i tvivl om du støtter idrætten i Gadstrup? Så læs videre her:Mange tror fejlagtigt de automatisk støtter idrætten i Gadstrup, når der tankes benzin hos OK. Det dog kun, hvis du har husket at få noteret Gadstrup Idrætsforening (GIF; OK nr. 559359) som modtager. Men til gengæld gælder det for alle OK tankstationer, du tanker på.Det er heldigvis meget let, at tjekke om det er tilfældet:
    1. Gå ind på www.ok.dk og log på med f.eks. NemId
    2. Gå ind under ”Mine konti” og herefter ”Kontoindstillinger”’
    3. Tjek om der under ”Du støtter” er anført, at du støtter Gadstrup Idrætsforening (559359) – ellers tilføjes det.
    4. Hvis du ikke selv kan tilføje nummeret, skal du ringe til OK på tlf.nr. 70 10 20 33 som hurtig kan rette det til.
    5. Du støtter nu GIF hver gang, du tanker benzin på en OK tank.OK-logo