Menu Luk

Generalforsamling 2021

DER INDKALDES TIL GENERALFORSAMLING 2021 MANDAG D. 14 JUNI 2021 KL. 19 i multirummet på 1 salen i Ramsø Hallen jf. vedtægterne (lagt på hjemmeside 26 maj 2021).
– Forslag, der ønskes forelagt til vedtagelse, skal være formanden i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen
– Indkomne forslag udsendes til hovedbestyrelsen senest 8 dage før generalforsamlingen og opslås ligeledes i Ramsø Hallen.

Dagsorden og forslag til vedtægtsændringer (lagt på hjemmeside 6 juni 2021): Generalforsamling

2021 bliver året, hvor Gadstrup IF skal have ny formand, da den nuværende formand efter 7 år på posten har besluttet at stoppe ved den kommende generalforsamling. Gadstrup IF er en paraply organisation for 7 gode idrætsafdelinger med mange medlemmer, sjov og bevægelse. Men GIF er i lige så høj grad et godt og relevant netværk med masser af vidensdeling og aktiviteter i både de enkelte afdelinger, som samarbejde i mellem afdelingerne, i hovedafdelingen samt med relevante partnere i lokal samfundet.

Læs mere på: Gadstrup IF søger ny Formand/Formandinde

Så hvis du har interesse i at stå i spidsen og forsætte et godt relevant netværk og paraply organisation for idræt i og omkring Ramsø Hallen samt hele 4621 Gadstrup, så gi’ et ring på 30459829 eller en mail på eriksen.faaborg@os.dk til den nuværende formand. Det er selvfølgelig også muligt at kontakte en fra selve bestyrelsen eller forretningsudvalget – se mere på denne side: Bestyrelsen