Efterår 2021

Før sommerferien GIF endelig afholdt generalforsamling.
Der var formandsskifte og vedtægtsændringer på programmet. En mindre omstrukturering for at GIF kunne komme videre som forening for samarbejde og netværk intern og lokalt. Se mere på Generalforsamling siden for yderligere info.

Nu er efteråret over os og især indendørs sportsgrenene er i fuld sving igen. GIF er kommet nogenlunde igennem corona året uden de helt store medlemstab – dog har Team Ramsø håndbold brug for lokal opbakning og medlemmer især på børne og ungdomssiden, så har du en som er nysgerrig på håndbold, så kontakt gerne Team Ramsø (info findes på Team Ramsø eller via GIF hovedbestyrelsesmedlem Rene Jørgensen)

Har du gode ideer eller input til udvikling af GIF i og omkring Ramsø Hallen, så tag gerne fat i et hovedbestyrelsesmedlem. Bestyrelsen finder du på Bestyrelse siden

Forsat god sæson 21-22, hvor vi håber at være aktive for fuld blus hele sæsonen igennem.