Tak til alle vores sponsorer igennem årene

Medlemmer og afdelinger i GIF er den største og vigtigste faktor, for opretholdelsen af et aktivt fællesskab i og omkring Ramsø Hallen og i hele 4621.

Men det kan ikke opretholdes i samme grad uden vores sponsorer. Se mere på vores sponsorside her: Sponsor GIF

Og vi har netop fået endnu en ny sponsor til GIF hovedafdelingen: Ramsømagle Forsamlingshus.

Forsamlingshuset har bidraget med et direkte sponsorbeløb og en god aftale til afdelingerne på mad ud af huset samt evt. afholdelse af arrangementer i selve forsamlingshuset. Forpagter, Heidi Hvid, og formand for GIF, Helle Eriksen, er meget enige om det fælles udbytte samarbejdet og sponsoratet kan bringe med sig for lokalsamfundet i 4621 til alles fælles oplevelser, glæde og aktiviteter.

Vores yderligere sponsorer skylder vi især i 2016 en stor tak til. Lions, Viby Genbrug, OK, Dagli’ Brugsen har alle ydet ekstraordinær støtte til GIF hovedforening og afdelingerne, som for nylig bl.a. er blevet til et lille men velment julegratiale til afdelingerne.

En tak også til vores faste skiltesponsorer, som er synliggjort i Ramsø Hallen: HHS Byg Aps, Snoldelev Maleren og Tømrer- & Snedkerfirmaet HBF Aps.