RIU idrætsfest 2017

Fredag d. 27 januar havde Roskilde Idræts Union som vanligt inviteret til idrætsfest. En idrætsfest, som er med til at hædre og profilere medaljetagere, talenter, udøvere, foreninger, frivillige ildsjæle inden for idrættens verden i Roskilde kommune. En fest vi ikke kan være foruden! At se alle de stolte og glade lokale roskildegensere på scenen, fylder en med glæde og stolthed over, hvad der kan bidrages med fra Roskilde kommune på højt plan i idrættens verden i både indland og udland.

Gadstrup IF var flot repræsenteret med op til flere medaljetagere, som skulle på scenen og modtage lykønskning fra RIU formand Jørgen Aufeldt og borgmester Joy Mogensen.

Det var Circlecross og kettlebell, som i årets løb har været til flere danske og internationale konkurrencer. Derudover havde Roskilde Team Gym (tidligere Gadstrup Team Gym) også har været repræsenteret i ind- og udland.

Kasper Veje Jakobsen, Roskilde Team Gym, modtog derudover Roskilde Handelsskoles Idrætspris.

Her et par billeder fra aftenen:

Gadstrup circlecross, kettlebell, udøvere samt Gadstrup Motion, GIF Gymnastik og GIF hovedforeningsrepræsentanter.

Circlecross og kettlebell medaljetagere, som skulle på scenen og hædres.

Circlecross og kettlebell på scenen ved idrætsfesten modtager lykønskning fra borgmester Joy Mogensen og RIU formand Jørgen Aufeldt.

Roskilde Team Gym på scenen ved idrætsfesten for at modtage lykønskning fra RIU formand Jørgen Aufeldt og borgmester Joy Mogensen.

Kasper Veje Jakobsen modtager Roskilde Handelsskoles Idrætspris og kvitterede med flot tale som hyldede de ildsjæle, som har gjort det muligt selv at blive en frivillig ildsjæl.