Forårsnyt 2019

Foråret er i fuld sving i hele 4621 Gadstrup, Snoldelev, Salløv, Brordrup, Hastrup, Ramsømagle, Ramsølille mv.

Gymnastik afdelingen er til rigtig mange opvisninger, kig på deres hjemmeside og fb side for at se mere om de dygtige gymnaster

Fodbold er ved at afslutte vintersæsonen og ser frem til at komme på rigtig græs igen og få gang i forårsturneringen. Husk at alle seniorkampe i foråret bliver spillet i Gadstrup (VG samarbejdet med Viby fodbold)

Håndbold har fuld gang i turneringer for stort set alle hold. Der afholdes håndbold søndage skiftevis i Ramsø Hallen og Viby Hallen. Med musik og røg, præsentation af hold og spillere og selvfølgelig en masse god håndbold. Følg med på deres hjemmeside og fb side for program.

Badminton kører nogenlunde som det plejer med motionister fordelt på hele ugen og et enkelt børnehold (4-6 klassetrin) om mandagen. Derudover har badminton taget et nyt initiativ med “åben fredagsbold” en gang om måneden. Se mere på deres hjemmeside for at booke baner eller deltage på et hold.

Billard har som altid et par hold med i de sjællandske turneringer. Der er ca. 30 medlemmer på nuværende tidspunkt, som spiller flere gange om ugen. Både i løbet af dagen og om aftenen. Vil du være med, så kontakt formanden Edgar. Du finder oplysninger om Billard på vores side “afdelinger”

Tennis er ved at gøre klar til opstart efter den lange vinterperiode. Der er åben tennis dag i maj måned, hvor du gratis kan komme og prøve at spille tennis. Hvis der er nok interesse, vil der blive booket træner i maj og juni måned, så alle kan komme godt ind i tennisspillet.

Motion er som altid ved at “eksplodere” af medlemmer på denne tid af året. Især spinningsholdene er populære men også crossfit, kettlebell og fitness centeret trækker godt med medlemmer til. Du kan også komme i gang, se mere på hjemmesiden for motion.

Alle afdelinger er ved at være igennem deres generalforsamlinger. Gadstrup IF som hovedafdelingen holder generalforsamling torsdag d. 21 marts kl. 19 i Ramsø Hallens mødelokale. Vi modtager gerne kandidater som suppleanter samt revisor suppleant.

Indkaldelsen findes på siden “generalforsamling”