Gadstrup IF støttes

Viby Genbrug overrækkelse 2014Gadstrup IF blev igen i år støttet af Viby Genbrug med 15.000 kr.

Overskuddet af forretningen går til forskellige folkeoplysende formål herunder bl.a. idrætten og aktiviteter af ældre, børn og unge samt kulturelle og historiske aktiviteter i Syv, Dåstrup-Ørsted og Gadstrup sogne.

Hvordan støtten til Gadstrup IF skal fordeles i år, er endnu ikke besluttet, men som altid vil de gå til at støtte idrætten i GIF, foreninger og medlemmer i GIF.

Viby Genbrug er en god og stabil forretning, hvor der er lidt at hvert at finde (og købe). Overskuddet kommer bl.a. ved at vi i Gadstrup og omegn, afleverer vores aflagte tøj, spisestel, glas, møbler og meget mere som vi ikke længere har brug for, men som dog godt kan få en tur igennem Viby Genbrug.

Vi opfordrer hermed alle vores medlemmer og borgere til at huske på Viby Genbrug både når der trænger til oprydning i hjemmet og der skal skiftes/renses/byttes ud, men også når der trænger til en lille ”ny” ting eller stykke tøj til hjem og børn, så tag et kig for bi Viby Genbrug. Jo større omsætning der er i forretningen, jo større overskud kan der genereres og ikke mindst mere støtte kan deles ud til bl.a. GIF

Vi takker hermed Viby Genbrug for støtten og glæder os til at kunne få pengene godt ud og arbejde i blandt GIF’s medlemmer og foreninger.