OK, det kan betale sig at tanke og tænke på sin lokale idrætsforening

TAK til alle jer som har et OK benzin eller diesel kort, hvor I har noteret Gadstrup Idrætsforening som modtager af støtten. Vi har i år modtaget 19.028,51 kr.!!!! Det er faktisk næsten dobbelt så meget som sidste år, så et kæmpe TAK skal lyde til jer alle. Ikke mindst de afdelinger som i årets løb har støttet ved at have OK ude til arrangementer eller gjort ekstra opmærksom på at få tjekket sit kort og få rettet til GIF’s støttenummer.

På vores sponsor side, kan man se hvor og hvordan man kan sikre sin støtte til GIF og dermed idrætten i Gadstrup i og omkring Ramsø Hallen.

Vi er yderst taknemmelige for jeres støtte og opbakning og er stolte over at kunne tilbyde jer idræt i 8 forskellige afdelinger og ikke mindst fælles aktiviteter for børn, unge, familier, voksne, venner og ældre og hvem man nu ellers kan komme i tanke om i lokalområdet.

Fortsæt jeres gode støtte, så kan vi fortsætte med at optimere og udvikle idrætten i og omkring Gadstrup og Ramsø Hallen.