Veloverstået GIF SPASdag 22 august 2015

Lørdag d. 22 august blev en fantastisk dag. Vejret var med idrætsforeningen, hvilket skabte en rigtig god stemning og oplevelse for alle deltagere.

Der var gang i alle aktiviteter som annonceret på programmet, håndbold, badminton, gymnastik, spinning, kettlebell, crossfit/circlecross, spring, tennis, softball, fodbold, billard, hoppeborge, popcorn, is, pølser, vand og fadøl.

SONY DSCSONY DSCSONY DSC

OK check blev overrakt omkring kl. 13 af Dagli’ Brugsens Bjarne til GIF formand Helle Eriksen. Endnu engang tak for støtte og bidrag fra alle som har OK kort og støtter idrætsforeningen og Gadstrup Dagli’ Brugs den vej igennem. Vi er taknemmelige over at modtage 19.000 kr., så vi fremadrettet kan fastholde fælles fodslag og aktiviteter til gavn for hele 4621 området. Vil du også gerne støtte os fremover, så kig mere på vores sponsor side (OK benzin, Dagli’ Brugsen, Viby Genbrug)

SONY DSCSONY DSCSONY DSC

Tegnekonkurrence blev det også til med masser af fine bidrag. Vinderne er trukket og kan ses på billederne herunder. 1. præmie: OK sportstaske samt OK fodbold, 2. præmie: 2xalm. pizza gavekort til Gadstrup Pizza samt 1 fodbold, 3. præmie: 1 gavekort a 50 kr. til Ramsø Hallens cafeteria samt 1 fodbold. Da vi havde mange flotte tegninger og flere præmiesponsorer, er der uddelt 5 ekstra præmier: 1 stk. gavekort a 50 kr. til Marmaris Pizza i Snoldelev. Tak til alle præmiesponsorer og ikke mindst alle tegningerne.

IMG_0347IMG_0348IMG_0349

Om aftenen var mange af de frivillige mødt op til fælles afslutning af dagen med god mad og hygge i teltet på banerne. Palles Landkøkken leverede maden og cafeteriet fortsatte med velskænket fadøl og rødvin mv.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC