Sommer, sol og GIF SPAS dag

Så er det ved at være tid til sommerferie. Vi har i Gadstrup Idrætsforening endnu engang haft et aktivt forår og sæson. Afdelingerne i GIF, tennis, badminton, fodbold, håndbold, gymnastik, billard og motion, har igen udmærket sig ved forskellige turneringer, sejre, stævner og priser. Nogle afdelinger holder sig et velfortjent hvil hen over sommeren, mens andre tager på træningslejre og andre gode aktiviteter.

I foråret afholdte GIF hovedbestyrelse et visionsmøde, da vi som alle foreninger generelt, skal forsøge så vidt muligt at følge med tiden, medlemmerne mv. og tilpasse os i den retning brugerne og borgerne i lokalområdet ønsker. Det er ikke nemt at gisne om fremtiden, men hovedtrækkene fra mødet er, at GIF ønsker at skabe flere fælles oplevelser for alle i lokalområdet. Der blev i februar holdt fastelavn, som et samarbejde mellem gymnastik, håndbold og fodbold, hvilket var en fin og succesfuld dag. Det har bl.a. inspireret til at arbejde videre med fælles front. Vi har tanker om evt. halloween arrangement, juletræsfest, fastelavn (igen) og ikke mindst GIF SPASdag, SPortAktivitetSjov, hvor vi holder åbent hus i og omkring Ramsø Hallen.

GIF SPASdag afholdes lørdag d. 22 august fra kl. 10-17, hvor alle vores afdelinger vil være tilstede for at give alle mulighed for at få en god og aktiv familiedag. Man kan prøve kræfter med tennis på tennisbanerne, lån en ketcher og prøv et spil eller boldmaskinen, badminton står til rådighed inden i hallen, fodbold har hjemmekampe for alle holdene og der vil være baner og bolde man selv kan spille på, håndbold går til den både udendørs og indendørs, kom og prøv, beachvolley banen vil der være gang i, udendørs spinning, hvis vejret tillader det, billard giver gode tips og tricks i hallen, gymnastik springer på livet løs med alle, familie cykeltur i lokalområdet, amerikansk rundbold (softball), hoppeborg, aktivitetsbane, sæbebobler og meget mere. Altså sæt kryds i kalenderen lørdag d. 22 august og kom og se og prøv mulighederne for idræt, aktivitet mv. i og omkring Ramsø Hallen. Cafeteriet sørger for mad og drikke i løbet af dagen, og der vil være mulighed for at købe aftenbillet til spisning i teltet på banen inden. Endeligt program og information vil blive synliggjort i lokalområdet, Ramsø Hallen, Dagli’ Brugsen, www.gif.dk og afdelingernes egne hjemmesider mv.

Go’ sommer, vi ses til GIF SPASdag lørdag d. 22 august