Gadstrup 100 Års jubilæum

HIP-HURRA  – det’ min 100 års fødselsdag!

Det skal fejres – ja det skal!

Jeg hedder Gadstrup Idrætsforening, blandt venner kaldet GIF, og blev født den 12. september 1912.
Jeg har i alt 7 nulevende ”børn”; Fodbold, Badminton, Gymnastik, Håndbold, Motion, Tennis og sidste skud på stammen TeamGym , som blev ”født” i 2009. Vi har også en ”rig onkel” i Ramsømagle, det er GIF’s Venner, som bor i Forsamlingshuset, hvor de lever af at spille banko. GIF’s Venner er meget gavmilde og børnene elsker deres onkel!
”GIF-familien” bor på Ramsømaglevej 19 i Gadstrup, hvor vi opholder os i en sportshal, som hedder Ramsøhallen samt i en nyere bygning indrettet til Motion. Vi har et stort udendørsanlæg, med boldbaner, endda med tribune til tilskuerne v/hjemmekampe, og andre arrangementer samt 2 tennisbaner.
Alle 7 ”børn” er store og velfungerende, og de klarer sig selv i hverdagen, men ved større arrangementer hjælpes vi alle ad og i denne tid er alle sejl sat med henblik på, at 100 års dagen skal fejres med masser af sportsaktiviteter, musik & dans.
At fylde 100 år er STORT og derfor skal det fejres en hel uge i september.

Jubilæumsugen starter lørdag den 8. september, hvor der bl.a. inviteres til ”Gadstrup Fodbold-dag” og om aftenen vil der være ”Sodavandsparty” for børn/unge i hallen.
Søndag den 9. vil Motion og GIF’s Venner fylde dagen ud med først motion i form af løb på tid for alle aldersgrupper om formiddagen og om eftermiddagen er der stort Banko-Show i hallen med spas & sjov + flotte gevinster .

Mandag og tirsdag vil der være arrangementer indenfor Kroket, håndbold, gymnastik og tennis.

Onsdag den 12. september er selve dagen, hvor Gadstrup Idrætsforening fylder 100 år og vil fejre sig selv i samvær med specielt inviterede gæster fra nær og fjern samt egne medlemmer ved en reception i hallen. Markeringen indledes med musik igennem byen v/Roskildegarden fra kl. 17. Kl. 18 begynder selve receptionen – efter div. taler/indslag/buffet ect.  vil den store folkelige entertainer Erik Clausen underholde alle med et til lejligheden bestilt foredrag.

Torsdag, fredag vil Tennis og TeamGym stå for aktiviteter i og ved Ramsøhallen.

Lørdag den 15. september byder Motion på ”Åbent hus” om formiddagen. Eftermiddagen byder på indslag med gamle sportsgrene v/Gerlev Gymnastikskole. Lørdag aftenen afholdes jubilæumsfest for alle voksne i hallen, hvor der serveres mad & drikke inden CANTUS Tyrolerne vil spille op til festlig dans & sang.
Bestil allerede nu billetter i Dagli’Brugsen Gadstrup eller her på hjemmesiden.

Når vi nærmer os 100 års jubi-ugen, vil vi annoncere sted &tid for de enkelte events.

Sæt allerede nu et STORT X i kalenderen fra den 8. – 15. september 2012, så du kan være med til at fejre vor Idrætsforenings 100 års fødselsdag.

Jeg glæder mig til at se jer alle.

Sportslige sommerhilsner fra Gadstrup Idrætsforening.

Logo til jubilæum

………………………………..

Hele uge 37 vil der være aktiviteter, hvor idrætslivet går amok.

På selve dage, som er onsdag den 12. september vil der blive gjort ekstra meget ud af det og der vil blive afholdt reception i Ramsøhallen, hvor bl.a. borgmester Joy Mogensen vil komme og sige et par ord, men også mange andre ting vil ske denne dag.

Mange kræfter er sat til for dette jubilæum ikke skal gå over i glemmebogen.

Der er nedsat en projekt gruppe bestående af Frank Roslyng-Stilou, Kristen Mathiasen og Henning Riber.

Ud over det, er hver enkelt afdeling under Gadstrup IF repræsenteret med en eller flere udvalgte personer, som tager vare på de enkelte aktiviteter som skal foregå i pågældende uge.